Webová prezentace byla spuštěna

03.02.2011 11:51

Začala jsem s tímto projektem, protože mnoho žen jako já jednou byly nebo budou s dětmi na mateřské dovolené a pak, když se vrátí nebo budou chtít vrátit do práce, můžou svou práci ztratit, trpět nízkým sebevědomím nebo se jim rozpadne manželství a nebudou vědět, co vlastně mají dělat, co, kde hledat a co vlastně se sebou.

Protože já jsem tyto všechny možnosti prošla, zjistila jsem, co funguje pro mne a tak se o o tyto mé zkušenosti můžu podělit a snad i některé z Vás pomoci.

Základní věcí pro mne bylo při výchově dvou dětí být ZDRAVÁ, protože nemocná jak psychicky tak fyzicky se moc dobře o děti starat nešlo, takže jsem začala s výživou, setkáváním s novými přáteli, kteří mi přicházeli do cesty a pomalým poznáváním sama sebe pomocí meditací, kurzů Reiki, automatické kresby , cvičení tai-či, čtením knížek, poslechem meditační hudby a tak bych asi mohla vyjmenovávat další techniky, které mi pomohly a pomáhají dostat se ke své podstatě a ŽÍT.

Výživa pro mne byla odrazovým můstkem ke všem ostatním oblastem, a tak se věnuji tvorbě jídelníčku, protože vím, jak dokáže stres s minerály v těle zatočit, a pak to jede jako na kolotoči, s přibýváním nebo ubíráním na váze počínaje a podlomenou psychikou konče.

Automatické kresbě se věnuji proto, že jsem od školky ráda kreslila a malovala a mým snem bylo malovat krásné věci. Nemohu posoudit, zda mé obrázky jsou krásné, ale snažím se o co nejlepší napojení na vyšší vědomí, pomocí kterého pak obrázky mohou harmonizovat, a tak zlepšit psychický stav, což vede také ke zlepšení stavu fyzického (podle toho, kolik je jedinec ochotný sám sobě dopřát)

Zjistila jsem, že pro mne nejtěžším úkolem bylo ODPUSTIT a ODPOUŠTĚT neustále SAMA SOBĚ.     Všem možným i nemožným naokolo jsem se naodpouštěla a na sebe jsem pořád byla tvrdá, na sebe jsem zapomněla.

A tak chci pomáhat všem ženám, které mají třeba nějaké to kilo navíc, a chtějí s tím něco dělat a vím, že jedna z mnohých cest je úpravou stravování začít a "skončit" přijetím sama sebe nepodmíněnou láskou.